Tuesday, August 10, 2010

Dia datang lagi!


Harapan Ramadhan by Raihan ft. Man Bai





Saya dedikasikan lagu ini untuk anda semua. Yes, you included. Esok dah kena mula puasa 1 bulan. Bleh puasa ke? hehehe...


Jadi harapan Ramadhan tahun ni nak semayang terawikh 20 rakaat setiap hari. Ok tipula setiap hari kan. Bila mampu la. At least seminggu ke. Semoga berjaya untuk saya!


Nak kuruskan badan? Hmm.. Tak pernah dalam hayat hidup ni, bila bulan puasa berat turun. So, takyah nak mimpi di siang hari. Malam je mimpi indah. hehe.


And harap sangat sangat sangat dapat call di bulan yang mulia ini. Semoga dibukakan pintu rezeki buatku. Amin~


Juga selamat berpuasa untuk anda semua. Jangan membazir rambang mata bila pergi bazar Ramadhan (rindu time g bazar kt utp ngan kengkawan.. sob2). Bolehla praktikkan skil memasak masing2 untuk menu berbuka. Kalau tak sedap pun mesti habis jugak sebab orang tengah lapar masa berbuka tuh kan haha. Banyakkan beribadah  dan pakai pakaian yang sopan2 ye rakan2 sekalian. hehe. 
Semoga ia lebih makan bermakna~


Apa harapan Ramadhan anda?





2 comments:

zatilaqmar said...

ezzah, happy Ramadan! :)) lama gla tak jumpa kan haha.

ezzah k. said...

hey happy Ramadhan to u too! tula mcm after spm xpenah jmpe lgsg kot hehe..