Saturday, September 27, 2008

tree is pokok. three is tiga.tau?

lg 3hari hari raye. ye 3hari je lg. skng aku dh slmt berade di rumah yg penuh dgn love2 dan fud2 serta service2 yg free dan xperlu dibayr. oh rase disayangi ok. xperlu lg mkn sambal udang yg masam amt( ia dh busok tp aku jenis yg tidak membau mknn sblm mkn. naseb baik perot aku kental dan tabah. tiade cirit-birit dan yg sewaktu dgnnye.). td aku tibe dirumah tepat pukol1215tgahri setelah mgharungi perjalanan selame7jam yg penuh dgn tido dan bgn utk mbuang fluid berlebihan shj. timekaseh utk encik farah yg sudi mnumpangkn saye yg hanye tido ini pulang ke kg halaman. tnpe encik, sudah pasti love2 saye dirumah tidak hepi tnpe kehadiran sy menyambut Syawal kali ini. ye Syawal kali ini bakal menyaksikn aku memakai bju kurung kaler coklat bunge merah2 yg mcm besar. tailor itu mmg suke buat bju besar2 utk aku sejak dr aku sekolah dlu lg. mgkin die igt aku bakal mbesar lg kot. tp aku sgt yakin tidak sbb aku dh 20 okay. bju time skola2 dlu pon jike aku pkai skang maseh sgtla besar dan longgar2 dan nmpk spt bdk darjah 3 pkai bju akak die yg form5. aku xdpt bygkn cmne rupe aku time pkai bju2 itu dlu mase kt ssp. time tu aku lg kurus dan pendek. nasib baik skola sume ppuan jdi tidak kesah lgsung. itu yg aku suke psl skola aku. satu lg bju raye aku kaler pepel masih blom siap. mgkin xsmpt siap kot. xpe nnt nk pegi crik bju kurung yg dh siap. klu xde yg bekenan pkai je mne2 baju yg ade. aku xkesah pon. korg kesah ke? sile buat2 xtau ok.

No comments: