Thursday, July 8, 2010

Membuang Sawang di Laman Sesawang. How mehh??



Apa saya buat hari ni?


1) Aktiviti mendobi pakaian - ini memang rutin harian semenjak dua menjak neh.

2) Memakan nasik bersama lala masak serai (kot) dan juga gulai itik serati. Sumpah sedap! No. Tak bukan saya yang masak. Saya tolong makan je. Lain kali saya masak lah.


Ini lala masak serai. lalala~


3) Membasuh kereta - si emak telah mencelupkan tayar kereta ke dalam lopak dimana air lopak itu akhirnya terpercik lalu mencorakkan kereta dengan cantik sekali. Tabiat mencelup tayar ke dalam lopak ini memang tegar dalam kesemua ahli keluarga ini. It's in the blood.

4) Menginaikan rambut si emak - Hasil inaian si anak  memang marveles sekali seperti membuat rawatan di salun rambut. Oh my~

5) Mewarna rumah - Malas nak cerita panjang penat eh cat siling rumah terdongak2 terteleng kepala aku. Dah tu lenguh plak tangan neh. Muscle la tangan ni jap lagi. Ha jangan jeles.


yang dah dicat tu yg dinding belah kanan tuh. cantik ke?


6) Membasuh porsche porch rumah - Saje je nak main air disamping membazir air di kala si emak tiada di rumah pergi membeli tangga baru untuk kegunaan si anak mengecat siling di esok hari. Terima kasih si emak kerana begitu perihatin terhadap si anak yang cukup gayat sungguh memanjat anak2 tangga yang tidak stabil itu .


seronok kan berman air?


7) Menonton drama bersiri ILUSI di tv3 pukul630-730 petang. Best la jugak. Layan je..

8) Membeli-belah battery phone and junkfood di KBMall.


Produktif kan hari saya?

Setelah sebulan tamat pengajian di UTP, adakah saya telah berada di menara gading kini? Define menara gading.

ada macam minah di menara gading ke?










GO GERMANY 2-0!!! (tibe2)




No comments: